Updateddd



Assalamualaikum

Hari ni aku taktau nak update pasal apa . Tapi aku tetap menggatalkan tangan aku untuk update jugak . So entry ni bakal jadi entry merapu se-merapunya . Tambahan , hari ni aku tak berapa nak sihat . So makin berserabut lah entry ni . hahaha .

Line tenet super duper slow . So aku tak boleh nak tempek apa apa gif + gambar . SOo entry ni plain and penuh dengan tulisan . Macam note Law aku . hahaha .

Kelmarin , semalam and hari ni . Pecah kepala aku jap . Berturut turut company sekian sekian released mv, album, teaser and etc . Bole sakit mental aku sekejap . Kelmarin SM released Wolf Drama Version untuk both version (Chinese and Korean) . And berserta "To Be Continued..." dekat last video tu . LOL . SM forever suka buat fans terseksa . HAHA . Semalam , Woollim ent pulak released MV Infinite Destiny Ver.B and Album . #MentalBreakDown . Pepagi bangun , terus buka laptop and download . HAHA . Tapi aku tertanya tanya . Kenapa version B ? mana version A ? lol . Adakah version A woollim nak buat drama version ? okay , imaginasi aku je .


Hari ni ke malam tadi tah , aku tak pasti . Disebabkan aku bangun agak lewat hari ni , sebab effect ubat batuk yang aku makan lepas sahur tadi . So bangun bangun , buka twitter dekat phone . TL penuh pasal teaser f(x) . Okay , rasanya baru semalam aku cakap pasal comeback f(x) dengan ajan . Akhirnya , SM released teaser dia , and aku dapat rasa comeback kali ni lagi gempak dari sebelum sebelum ni (based on teaser la) . Lepas tu , buka allkpop . Tengok TS pon dah released Hurricane MV . #DoubleMentalBreakDown hahahaha . Aku tak sempat tengok MV dia lagi . Tapi lagu dia aku dah download . Aku rasa lagu dia memang kena dengan aku . Sebab sekali dengar , terus sangkut . HAHA . MV malam karang ah download .


3 hari berturut turut itu keluar , ini keluar . Aku pon rasa macam duit dari wallet ni bakal terkeluar jugak . hahaha . Oh yaa , semalam aku ade contribute skin baru dekat blogskin . Previous skin aku . HAHA . Plain , and simple . Blogskins dah jadi macam apa tah . Aku mula rasa macam , tunggu masa aku nak delete account blogskins aku tu . Pfft . Siapa yang ada account blogskins tu mai visit SINI . Sesudi lah rate and comment ye . Kbai o/


Comments

Popular Posts