Random #2


assalamualaikum.

bosan dengan tajuk . post tanpa tajuk okay jugak kan ? lol mengarut . ohh ada blogger tag aku . aku tak dan lagi nak jawab nanti . mohon ber-sabar , nanti akan berjawab jugak . inshaallah .


petang tadi , ade kerajinan sikit dengan berbekalkan internet tak berapa superb sebab aku lepak dekat bilik member aku , aku edit blog ni . lama dah rasa nya tak edit blog ni . tak banyak benda pon yang aku ubah . aku make up sana sini sikit . so jadi macam sekarang ni . actually , style navigation tu aku ada inspired dari satu skins ni . tapi seriously aku tak ingat skin mana . coding 100% aku buat sendiri , cuma idea dari dia .




sana sini nampak hoya . maaf , maaf , maaf . tengah sawan . sebab gambar mamat tu seorang je yang masih ada dalam laptop aku . yang lain semua selamat duduk dekat recycle bin . gambar tu sebenarnya fantaken dan sepatutnya tak boleh di-crop . tapi aku nak letak jugak dekat blog aku , so seribu kemaapan kepada yang mengambil gambar tersebut . oh ya , aku pakai simple template . bukan classic template a.k.a blogskins atau pon denim or what-so-ever . aku dah selesa atau seronok pakai simple template memandangkan aku ni buta coding , so aku preferred simple template .


Semester 2 .

alhamdulillah , satu semester settled . sekarang masa untuk teruskan perjuangan untuk berjuang di semester kedua . result semester satu macam mana ? result aku tak gempak macam budak budak lain . tapi aku tetap syukur dengan apa yang aku dapat . alhamdulillah . Allah bagi setimpal dengan apa yang aku usahakan . semester ni macam quite tough jugak . baru minggu pertama masuk , dah kena berdepan dengan dua assignment . gila . yes memang gila sebab aku tak ready lagi . aigoo , kalau nak tunggu aku ready memang berzaman lah nak habis degree ni . bhahaha kbai .


moga moga Allah permudahkan segala urusan aku di semester dua ni macam mana Dia permudahkan segala urusan aku masa semester satu dulu . AMIN :D


Comments

Post a Comment

Popular Posts