Post Title Here

Assalamualikum,

Hai guys . Alhamdulillah . Jam sekarang pukul 3.00am . Aku berjaya edit blog ni . Aku start edit dari pukul 11.30pm tadi . Tetiba aku rasa rimas tengok blog . So aku edit . Actually , idea nak edit blog ni tercetus lepas tengok blog Qay . Blog dia serius kemas and mata aku langsung tak sakit tengok blog dia . Kemas + Simple . So I've decided nak jadi kan blog dia sebagai inspiration aku edit blog . Coding 100% dari skin lama . and akhirnya , jadi macam ni ;




Aku pilih background warna gelap . Sebelum ni warna kelabu . Bila gelap ni , rasa macam tak sakit mata sangat kot ? Yang lain lain semua takde perubahan . Navigation tu , aku dah hantuk kepala ke dinding , tapi aku still taktau nak letak dekat mana . At last , aku letak dekat situ . Pada aku nampak macam okay . Tapi entah lah . Header tu , aku malas nak komen apa . Totally out of idea . Lagu , nanti upload , tak larat dah aku nak buat malam ni . HAHAHA . Okay , sila komen komen tentang  new look blog aku yang tak seberapa ni . Hihihi .


Lama dah hajat aku dah buat ais krim goreng sendiri selepas aku dapat tau resepi nak buat benda ni sagat mudah dari blog Cik Epal . So a big thanks to her , kerana sudi kongsi resepi buat ais krim goreng ni . Lepas ni tak payah susah susah nak beli lagi . Buat sendiri sudah . Hehe . Aku agak cuak gak sebab first time buat . Tapi alhamdulillah , hasilnya memuaskan hati aku and adik adik aku dan mak ayah aku . Kalau buat ujian ni , kira aku lulus tahap cermelang . hahaha .






Yeah , ais krim cair sebab aku goreng awal sangat . Pastu mula melopong menunggu berbuka . Aku goreng awal 15 minit . Sebab takut rushing kalau goreng lambat sangat . Tapi takde lah cair mana . Siapa nak try boleh try . Tak susah and bajet tak tinggi pon nak buat benda ni , hasilnya pon puas hati :D .


Ohh ya , dekat blog sana , aku ade join Giveaway . Bagi kpoppers dekat luar sana , aku rasa korang patut join . Hahaha . Sebab  hadiah dia menarik . Syarat tak banyak and sangat mudah untuk di ikuti , nak join ? KLIK SINI . Rasa nya dah takde apa yang aku nak bebelkan lagi . Kbai o/

Comments

Popular Posts