Perfectionist

Assalamualaikum.


Blablabla . Aku tau aku berkurun lambat . But kisah pulak aku lambat atau cepat . Aku tetap nak update pasal ni . HAHAHA . Semalam aku gatal tangan buka youtube setelah sekian lama aku tak buka . Kemudian aku cuba cari video live performance GOT7 - Stop stop it . Memandangkan dorang agak baru jugak comeback . So tak banyak sangat video yang keluar . Tapi semalam , lain yang aku cari lain yang keluar . HAHA . JYP dah upload dance version punya music video and dance practiced punya video . Meroyan sekejap aku . Tapi tak semeroyan macam sorang budak ni .






BHAHAHA . Sorry ajan atas screen capture berikut . Aku takkan spam pasal GOT7 dekat dia , sebab dia taknak and takde bias dia dalam ni . But tetiba dia terjatuh hati dekat si JB . HAHAHA . Aku suruh dia tengok . Tapi dia kata dia tak boleh buka youtube . Aku taktau sebab apa , tapi sebab aku agak baik hati semalam , aku hantar preview video sikit dekat dia . Kemudian dia cakap nak full video , aku siap upload dekat dropbox aku untuk share dekat dia . HAHAHA . Nampak tak aku punya excited situ ? Btw comeback kali ni , aku SUKA . SUKA gila . Tapi jackson punya rambut TT______TT , sorry jackson untuk comeback kali ni , aci tak aku lari dekat JB sekejap ? hahaha .


this is perfectionist ;;


Sekian entry merapu aku . Aku takdak idea nak upload apa . Maka sekian entry kpoppers yang entah pape dari saya . Kbai .

Comments

  1. Ayyyyyyyyyyyyyyyyyy. Ni semua salah kau la ni. I was suppose to not have any bias in GOT7 kot AAAAAAA

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts